Photos may not be copied or used without permission.
Saina- East Coast, USA
Joining in the challenge to document 2008 by taking a picture every day and posting it on this blog. Each week has its own theme. I am not a photographer - that's my husband's job - but these snapshots tell the story of my everyday life and remind me of its wonder.
11 comments:
Heh heh, tää on upea, ilme ja kaikki!
Kiitti! Sori, nää catch up kuvat ovat melkein suoraan blogista - vanhoja juttuja sulle. :-D
Käsittelit eri lailla?
Tosi hauska teemakuvaksi :-D
No joo, heh, ajattelin edes laittaa mustavalkoiseksi. :-)
Huomaatko, että piti vähän kaivamalla kaivaa kuvia...?!
Joo, sama täällä! Alkaa olla jo vähän kaukaa haettu olo.. :)
Nukkuun sieltä! :)
Haha, samat sanat!!!
En koskaan ole hereillä näin myöhään, mutta nyt on Celtics tv:ssä, finals... oh, and that's basketball for you non-sports fans. :-)
Ha ha.
Meillä meneillään American Gangster, kaamea leffa, mut tähän juututtiin..
:-D
Joo, se ei kuulostanut hyvältä, lol
ihana kuva, ilme ja aihe! talla sivulla tuli iloiseksi!
Thank you for stopping in...I have been wondering how you are. I hope things are getting back to normal. The boys look great and growing s fast!!
Enjoy your week...talk with you soon.
D
Dana, thanks so much! The boys are growing fast... Thanks for visiting. We miss San Diego... and I feel sad that we never got to meet!
Kiitos Minna - näistä kommenteista tulee niin hyvä mieli!!
Post a Comment